Haluan tuotteet toiseen osoitteeseen missä en ole kirjoilla. Eikö se onnistu?
Kortilla maksaessasi voit itse valita osoitteen. Laskulla maksettaessa lähetämme tuotteet vain osoitteeseen jossa olet kirjoilla. Jos osoitteenmuutos ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkista kuitenkin aina maistraatista voimassaoleva osoitteesi muuton jälkeen.
Veloitukset
Tuleeko rahtimaksun lisäksi muita kuluja?
Toyland ei peri lasku- tai lähetyslisää. Tilauksen summa on aina sama kuin sivuilla huolimatta siitä, maksatko kortilla vai laskulla.
Maksu
Mitä maksukeinoja voin käyttää?
Voit maksaa korteilla (VISA tai MasterCard) tai laskulla.
Laskutus postiennakkoa vastaan EI ole vielä mahdollista.
Miksi en saa maksuvaihtoehdoksi laskua kassalla?
Tämä voi johtua 3 seikasta...
· Sinulla on luottotietohäiriö etkä ole läpäissyt luottotietojen tarkistusprosessia.
· Olet unohtanut kirjoittaa henkilötunnuksesi asiakastietoihisi. Voit itse tarkistaa tämän sivuiltasi. (oma profiili- asiakastiedot)
· Olet tilannut yli luottorajan. Lue lisää ostoehdoista...
Olen valinnut maksuvaihtoehdoksi kortin, mutten pääse sivulle jossa kirjoittaisin korttini tiedot. Mitä teen väärin?
Tämä johtuu todennäköisesti siitä, että käytössäsi on internet joka ei tue toimintoa, esim. Safari tai Firefox. Kokeile toisella tietokoneella tai internet-selaimella. Jos koet vaikeuksia myöhemmin maksaessasi, ota yhteys pankkiisi varmistaaksesi, että voit maksaa kortillasi internetissä. Voit aina myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Cookies
Mikä on cookie?
Cookie on pieni tekstitiedosto jonka valitsemasi nettisivu pyytää tietokonettasi säilyttämään. Cookieseja käytetään antamaan asiakkaille valinnan mahdollisuuksia ja uusia mahdollisuuksia eri nettisivuilla. Cookien informaation avulla on mahdollista seurava internetin käyttäjän liikkeitä netissä.
On olemassa kahden tyyppisiä cookieseita. Toisen niistä säilyttää tietokoneesi pidemmän aikaa. Niitä käytetään esim. kertomaan mitä sivuilla on uudistunut henkilön mennessä samoille sivuille takaisin. Toinen tyyppi tallentuu tietokoneellesi vain väliaikaisesti surffaillessasi. Se pitää esim. silmällä valitsemasi käyttökielen eikä muuta sitä kesken kaiken. Nämä Cookiet häviävät suljettuasi internet-selaimen.
Kuinka Toyland käyttää cookieseita?
Toyland käyttää ainoastaan jälkimmäisenä mainittuja cookieseita ja ainoastaan sisäänkirjautumisen ja rekisteröitymisen yhteydessä. Cookieseita käytetään näkemään josko asiakas on aktiivinen sivulla. Jos asiakas ei ole aktiivinen 10 minuuttiin, sulkeutuu sivu ja asiakkaan täytyy kirjautua sisään uudelleen. Mitään tietoja ei säilöönny tietokoneellesi käyntisi jälkeen.
Laatu
Onko kaikki myymämme tuotteet aitoja ja tuoreita?
Toyland myy ainoastaan korkealaatuisia merkkituotteita jotka on tuotettu kunkin tuottajan alkuperäistehtaissa. Luonnollisestikin on kaikki Toylandn myymät tuotteet uusia ja asiakas voi aina olla varma tuotteen korkeasta laadusta.
Miten voitte olla niin edullisia?
Toyland käyttää useita keinoja saadakseen omia kustannuksiaan alas. Emme vuokraa varastotiloja ulkopuolisilta ja meillä on oma, tehokas varastointisysteemi. Toyland ostaa tuotteet useilta eri toimittajilta Euroopasta, aina sieltä missä hinta on alhaisin. Näiden syiden vuoksi voimme tarjota sinullekin edulliset hinnat.
Toimitus
Kuinka tuotteeni lähetetään?
Kuinka tuotteet lähetetään riippuu suurilta osin tuotteiden painosta ja koosta. Kaikki tuotteet lähetetään varastostamme Göteborgista ja tuotteet pakataan ( alle 2kg) normaalisti kuljetuksen kestävään kuplamuovipussiin. Nämä kuoret käsitellään 1-luokan kirjelähetyksinä ja toimitetaan lähetysosoitteisiin. Lähetykset, jotka ovat painavampia kuin 2 kg, lähetetään postipakettina seurantanumerolla ja ne voidaan noutaa lähimmästä postitoimipaikasta. Tietyt toimitukset luokitellaan tilaa vieviksi painosta riippumatta ja nämäkin lähetykset haetaan postilta.
Saanko aina tuotteet postilaatikkooni?
On olemassa monta tekijää jotka vaikuttavat siihen, että paketti päätyy postilaatikkoosi. Yleisesti voidaan sanoa, että postinkantajasi voi päättää mahtuuko paketti postiluukkuusi ja jos se mahtuu, tulisi hänen toimittaa tuotteet kotiisi asti. Jos ne eivät mahdu luukusta, kirjoittaa postinkantajasi noutolapun ja paketti voidaan noutaa lähimmästä postin toimipisteestä.
Mitä rahti maksaa?
Kaikkiin tilauksiin tulee rahtimaksu joka tällä hetkellä on 3€ tai 4€ sis. alvin. Rahtimaksu määräytyy lähetyksen koon ja painon mukaan. Näet aina rahtimaksun suuruuden ostoskorissasi sekä kassalla. Emme lisää muita kuluja rahtimaksun lisäksi toimituksiin.
Onko rahtimaksu aina sama huolimatta siitä, kuinka paljon ostan?
Rahtimaksu määräytyy lähetyksen koon ja painon mukaan. Näet aina rahtimaksun suuruuden ostoskorissasi sekä kassalla. Emme lisää muita kuluja rahtimaksun lisäksi toimituksiin.
Tilauksellani on status "lähetetty", mutta en ole saanut pakettia. Voinko jäljittää sen jollain tapaa?
Jos maksoit 3€ rahtimaksuna, on pakettisi lähetetty sinulle 1-luokan postina eikä sille ole olemsaas lähetystunnusta. Tämä takaa sinulle nopeimman mahdollisen lähetystavan. Suosittelemme, että ensikädessä olet yhteydessä postitoimipaikkaasi, sillä heiltä saattaa olla noutolapun lähetys unohtunut.
Jos olet maksanut rahtina 4€, on pakettisi lähetetty postipakettina ja sille on olemassa koodi. Ota yhteyttä asiakaspalveluun koodin saamiseksi.
Tilaukseni
Olen epävarma josko tilaukseni on OK ja/tai mikä on sen tila. Miten voin tarkistaa tämän?
Kirjaudu sivuillesi ja paina kohtaa "oma profiili". Mene kohtaan "tilaukseni" niin siellä näet kaikki aikaisemmat tilauskesi. Voit etsiä oikeaa tilausta usealla eri tavalla.
Paina oikean tilauksen tilausnumeroa. Näet nyt milloin tilaus luotiin, tilauksen tilan ja minkä maksuvaihtoehdon olit valinnut (lasku/kortti).
Mitä tarkoittaa tilausstatus "tilattu"?
Tämä tarkoittaa että olemme vastaanottaneet tilauksesi mutta emme ole vielä lähettäneet tuotteita sinulle. Jos tuote löytyy varastostamme ja teit tilauksen ennen klo. 15.00, lähetämme tilauksen sinulle samana päivänä. Muussa tapauksessa tilaamme tuotteen toimittajalta ja se lähetetään samana päivänä kun saamme sen toimittajalta. Jos tilauksellasi on ollut status "tilattu" kauemmin kuin yhden päivän, tarkoittaa se siis, että odotamme tuotetta toimittajalta.
Mitä tarkoittaa tilauksen status ”Ei suoritettu/Error”?
Tilaus jossa on tämä status ei ole tullut systeemimme oikein eikä sitä tulla käsittelemään. Tämä johtuu todennäköisimmin epäonnistuneesta yrityksestä maksaa kortilla.
Reklamaatio
Kuinka voin reklamoida tuotteen?
Jos tuote on vahingoittunut tai väärä sen saapuessa sinulle, tulee se reklamoida 7 päivän kuluessa saapumisesta. Toyland korjaa maksutta virheen reklamaatiotapauksissa. Asiakkaana sinulla on velvollisuus tarkistaa tuote huolellisesti sen saapuessa sinulle todetaksesi niiden olevan virheettömiä.
Reklamoidessa tulee laskun takana oleva palautuskuponki täyttää ja lähettää reklamaation mukana. Tuotteet tulee lähettää alkuperäispakkauksissa hyvin paketoituina tai postin hyväksymissä suojapakkauksissa. Puutteellisesta paketoinnista johtuvat kuljetusvauriot laskutetaan asiakkaalta.
Mitä tietoja minun tulee lähettää reklamaation mukana?
Lähetä mielellään laskun takana oleva kuponki takaisin meille reklamaation mukana. Jos sinulla ei ole tätä laskua jäljellä, lähetä reklamaation mukana:
· Kaikki tuotteen tiedot.
· Todettu virhe/ongelma.
· Asiakastietosi, nimi, osoite ja asiakasnumero.
Palautukset
Kuka maksaa postikulut jos haluan palauttaa tuotteita?
Voit lukea lisää ostoehdoistamme...
Voit lähettää kuitin postikuluistasi palautuksen mukana ja samalla lähettää tilinumerosi, niin maksamme postikulut takaisin sinulle. Me emme voi lähettää valmiiksi leimattuja palautuskuoria kansainvälisten Postin säännösten vuoksi.
Turvallisuus
Kuinka Toylandn integriteettisuoja toimii?
Webbase Enterprises Limited (Toyland), orgnro: 502067-5483, on vastuussa Toyland hakemista ja käsittelemistä henkilötiedoista. Seuraamme Henkilötietolakia, SFS 1998:204 ja uutta EUn yhteistä koodia GDPR (Tietosuojakäytäntö), joka astuu voimaan 25.toukokuuta 2018.
Olemme päivittäneet Integriteettikäytäntöämme tämän mukaisesti. Haluamme, että teet ostoksia tai jätät henkilötietojasi turvallisin mielin, joten olemme avoimia siitä miten käsittelemme ja keräämme kyseisiä tietoja. Miten se toimii, miten keräämme ja säilytämme tietoja voit lukea myyntiehdoistamme.
Minkä turvallisuustason voitte tarjota minulle jos ostan tuotteet kortilla maksaen?
Kaikki Toylandlle tulevat korttitapahtumat kulkevat DIBS.in kautta. DIBS on yksi Skandinavian johtavimmista yrityksistä koskien maksuliikennettä sekä internetissä että tavallisissa kaupoissa. DIBS on yhteistyössä kaikkien Skandinavian suurimpien pankkien kanssa sekä täyttää kaikki viimeisimmätkin turvallisuusvaatimukset sekä pankeilta että eri korttiyrityksiltä sekä myös asiakkailta.
Jos olet valinnut maksutavaksi kortin ja painat "osta"-nappia Toylandn kassalla, siirretään sinut automaattisesti DIBS.in omille Internet-sivuille. Siirron yhteydessä saat viestin (ellet ole sulkenut toimintoa) että sinut siirretään turvalliselle internet-sivulle. Symbooli turvalliselle internet-sivulle on pieni lukko joka näkyy statuslistassa internet-selaimesi reunassa.
Kaikki maksuliikenne joka tapahtuu DIBS.in sivuilla on krypteerattua SSL-standardin mukaisesti. (Secure Socket Layer). Tämä tarkoittaa, että informaatio (esim. nimi ja kortin numero) jota käytät maksaessasi ja lähetetään tietokoneellesi, ei ole luettavissa ulkopuolisten taholta.
Lue lisää DIBS.istä sivuilta www.dibs.fi.
Ota yhteyttä:
Osoite:
WEBBASE ENTERPRISES LIMITED/Toyland
Mediavägen 4
438 91 Landvetter Sverige
Org. nr: 502067-5483
Asiakaskysymykset ja yleiset tuotekysymykset: info@toyme.net