Valmistaja
Etsi tuote
  • Ostoskorisi on tyhjä.

Kassalle

3. Asiakastiedot

Ostoehdot WEBBASE ENTERPRISES LIMITED/TOYLAND
Org. nummer: 502067-5483

Voimassa 09.03.2011 alkaen

Soveltuvuus
Toyland myyntiehdot ovat voimassa ylläolevasta päivämäärästä alkaen ja korvaavat mahdollisesti aikaisemmin julkaistut myyntiehdot.

Hinnoittelu

Toyland hintoja päivitetään jatkuvasti ja ne sisältävät alv:n. Hinnat ovat paikallista valuuttaa, toimitusmaksu lisätään jokaiseen tilaukseen alla olevan ohjeen mukaisesti.

 Maksu

Maksu tapahtuu joko luottokortilla tai laskua vastaan. Luottokortilla ostettaessa summa veloitetaan kortilta heti ostotapahtuman yhteydessä. Maksun saaja on Webbase Enterprises Limited, org.nr: 502067-5483. (Turvallisuusohjeita varten lue FAQ).
Maksaessasi laskulla on sinulla asiakkaana 15 päivää luottoa laskullesi. Jos laskua ei makseta ajoissa, siirrämme sen eteenpäin perintätoimistolle.


Lasku lähetetään tavaroiden yhteydessä. Toyland pidättää oikeuden muokata hintojaan kotisivuillaan sekä muissa julkaisuissa ilman ennakkoilmoitusta. Myynti tapahtuu laskua vastaan, 15 päiväänetto (max 270 euroa sis. Alv) tai tili-/luottokorttia (max 1000 euroa sis. Alv). Toyland pidättää oikeuden tehdä tavallinen luottotietojen tarkistus ja muuntaa luoton määrää tarvittaessa tai kokonaan torjua tilaus. Viivästyneen maksun kohdalla veloitetaan 22% korkoa. Jos muistutuslasku lähetetään, veloitetaan 5 euron lisämaksu. Emme myy alle 18-vuotiaille.

Toyland
on oikeus luovuttaa ja/tai pantata asiakkaalta saatavat toiselle luotonantajalle..

Toyland
pidättää omistusoikeuden itsellään toimitettaviin tuotteisiin kunnes asiakas on suorittanut kaikki velvollisuutensa Toyland:tä kohtaan. Jos asiakas ei suorita maksua ajoissa, Toyland:llä on oikeus ottaa tuotteet takaisin. Tapauksissa, joissa Toyland on päättänyt tuotteiden takaisinottamisesta, asiakas on velvollinen palauttamaan tuotteet välittömästi. Jos tuotteita ei palauteta Toyland:lle, asiakkaalta veloitetaan tähän yksittäiseen tapaukseen liittyvät käsittelykustannukset.
.

Rahtimaksu

Kaikkiin tilauksiin lisätään rahtimaksu joka tällä hetkellä on 2,9€ tai 9,90€ sis. alv. Rahdin suuruus riippuu paketin painosta ja suuruudesta. Rahti näkyy aina ostoskorissa, kassalla sekä sivun oikeassa laidassa. Emme peri muita kustannuksia rahdin lisäksi.

Toimitus
Tilaukset jotka saapuvat meille ennen klo. 15.00 ja koskevat varastossa olevia tuotteita, pyritään lähettämään samana päivänä. Jos tuote on tilapäisesti loppu voimme jakaa tilauksen osiin. Tilausvahvistus lähetetään ainoastaan sähköpostitse rekisteröitymisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Arvioitu lähetysaika mainitaan web-kaupassa.

Ahvenanmaa
Emme toimita Ahvenanmaalle tilauksia tulli sääntöjen vuoksi. Jos kuitenkin päätät tilata tuotteita Ahvenanmaalle, vastaat itse tullimaksuista.

Tuotteen viivästyminen

Jos yksi tuotteista on tilapäisesti loppunut, viivästyy koko tilauksen toimitus kunnes kaikki tuotteet kattava toimitus voidaan lähettää. Osatoimitus on mahdollinen ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluumme.  

Peruutus ja tilauksen muuttaminen

Voit maksuttomasti muuttaa tilaustasi siihen asti kun tilauksesi on vielä lähettämättä. Muutokset tehdään aina Toyland.n asiakaspalvelun kautta puhelimitse tai sähköpostitse. Sen jälkeen kun tilauksesi on pakattu, ei muutoksia voi tehdä.

Takuu
Tuotteen valmistaja antaa tuotteelle aina takuun, Toyland ei vastaa tuotteen takuusta tuottajan takuun lisäksi.

Palautusoikeus

Yksityishenkilönä (kuluttajana) sinulla on oikeus katua kauppaa 14 päivän sisällä saatuasi tuotteen. Tuotteita palautettaessa olemme kiitollisia, että täytät laskun takana olevaa palautuskuponkia. Helpotat näin palautusprosessia huomattavasti.

Palautettavien tuotteiden tulee olla täysin avaamattomia ja vahingoittumattomia. Tuote tulee pakata hyvin (mielellään samaan pakkaukseen, jossa se on lähetetty Toylandstä). Mahdolliset kuljetusvahingot, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta, laskutetaan asiakkaalta. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia emme lunasta takaisin. Toyland ei ota vastuuta palautettavista tuotteista, asiakaalla on aina vastuu lähettämästään paketista. Lähettäessäsi takaisin tuotteita, ota yhteys asiakaspalveluun ohjeiden saamiseksi.

Palautusoikeus ei ole voimassa, jos tuotteen sinetti on poistettu/ pakkaus on avattu. Palautusoikeus on voimassa ainoastaan silloin kun tuote on alkuperäisessä pakkauksessa ja ehjä. Jos sinetti on poistettu, tuotteet palautetaan vain asiakkaan pyynnöstä.. Tällöin asiakkaalta veloitetaan uusi rahtimaksu.

Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Reklamaatio
Jos tuote on vahingoittunut tai virheellinen, tulee reklamoinnin tapahtua 7 päivän kuluessa toimituspäivästä. Huom! Lue kohta Kuljetusvahingot! Toyland korjaa virheen maksutta mahdollisissa reklamaatiotapauksissa. Sinulla on asiakkaana vastuu tarkastaa tuote huolellisesti sen saapuessa varmistuaksesi sen virheettömyydestä.

Huomioi, että jos asiakkaana päätät kuluttaa toimitetun tuotteen, tietoisena sen ollessa väärä tuote, väärän värinen tai kokoinen, olet tällöin hyväksynyt lähetyksen ja täten et voi käyttää reklamaatiooikeuttasi, vaan sinun tulee tällöin maksaa täysi tuotteen hinta toimitetuista tuotteista. Tarkasta aina, että tuote täsmää tilaamasi tuotteen kanssa ennen pakkauksen avaamista.

On tärkeää huomioida reklamaation/palauttamisen ohjeet. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä Toylandn asiakaspalveluun.

Reklamoidessasi täytä laskun takana oleva palautuskuponki. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, postin hyväksymään kuoreen/pakettiin pakattuna. Asiakas on itse vastuussa mahdollisista kuljetuksessa aiheutuneista vaurioista, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta.

Jos tuotteen valmistajalla on oma takuupalvelu tai asiakaspalvelu, Toylandllä on oikeus ohjata asiakas kyseisen valmistajan puoleen tai valmistajan osoittamalle taholle..

Toyland kontrolloi testatut/palautetut tuotteet vianselostuksesi mukaisesti, joten siki onkin tärkeää selostaa havaittu vika niin tarkasti kuin mahdollista. Jos tuote testauksen jälkeen osoittautuu virheettömäksi, laskutamme asiakkaalta 31 euron suuruisen maksun (sis alv) joka kattaa Toylandlle palautuksesta aiheutuneet kustannukset.

Jos palautat tuotteen viitaten sen olevan väärä/viallinen eikä vikaa löydy, palautetaan tuote ainoastaan asiakkaan pyynnöstä. tällöin veloitamme uuden postimaksun.

Kuljetusvahinko

Ilmoita kuljetuksen aikana tapahtuneesta vahingosta välittömästi postiin (toimituksen saapumispäivänä) sekä Toyland:lle sähköpostitse, info@Toyland.net.  Älä lunasta vahingoittunutta pakettia. Jos huomaat vahingon vasta avattuasi paketin, ota välittömästi yhteys postiin sekä Toyland.hin ylläolevien ohjeiden mukaisesti.


Virhevastuu
Jos kyseessä on virhe, josta Toyland on vastuussa, Toyland korvaa virheen omalla kustannuksella joko korjaamalla tuotteen, toimittamalla uuden tai maksamalla takaisin ostohinnan, jos tästä ei aiheudu kohtuuttomia kustannuksia tai kohtuutonta haittaa Toyland.lle. Asiakkaalla voi lisäksi olla muita, kulloisenkin valmistajan omien takuiden myöntämiä oikeuksia (loppuasiakas).

Toylandn vastuu on rajallinen, mitä tulee myyntiehtoihin sekä kuluttajalakiin. Toylandllä ei ole suoraa tai välillistä vastuuta esimerkiksi tuotteiden soveltumattomuudesta, myöhästyneistä toimituksista, tuotteiden vahingoittavista ominaisuuksista, tuotteesta, menetetyistä voitoista, käyttökatkoksista, lisätyöstä tai muusta taloudellisista vahingoista.

Rekisteröidyt tuotemerkit

Kaikki nimet, merkinnät yms. jotka esiintyvät Toylandn sivuilla, ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä

 

 

Integriteettikäytentö

 

Vastuu ja yleisinfo Webbase Enterprises Limited (Toyland), orgnro: 502067-5483, on vastuussa Toyland hakemista ja käsittelemistä henkilötiedoista. Seuraamme Henkilötietolakia, SFS 1998:204 ja uutta EUn yhteistä koodia GDPR (Tietosuojakäytäntö), joka astuu voimaan 25.toukokuuta 2018.

 

Seuratessamme kyseistä käytäntöä, olemme vastuullisia siitä, miten me säilytämme ja käsittelemme antamiasi henkilötietoja, kuten nimi, osoite, sosiaaliturvatunnus, kännykkä- ja puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Säilytämme henkilötietosi hallinoidaksemme ostoksiasi, analysoidaksemme ostoksiasi meiltä, räätälöidäksemme paremmin juuri sinulle sopivia tarjouksia eri yhteysvälinein, samoin voidaksemme kehittää ja parantaa tuotteitamme ja palveluitamme.

 

Markkinointimme analysoi eri tehtäviä: sosiaaliturvatunnus, ostoksesi ja aktiviteettisi sivuillamme muiden yhteistyökumppaneidemme kanssa, voimme seurata näitä muilta ulkoisilta sivuilta. Tulemme käsittelemään henkilötietojasi eri analyysisovellusten/palveluiden avulla ja yhteistyössä luoda ajankohtaisempia ja soveliaampia ilmoituksia ja tarjouksia, jotka sinä näet tai saat, voidaksemme kehittää tuotteita tai palveluita tai arvioidaksemme sivujemme, sivustoaktiviteettisi ja internetin käyttöäsi.

 

Näin voimme jakaa tietojasi Henkilötietojasi voidaan luovuttaa tai kontrolloida eri yhteistyöpartnereiden osalta analyysia, osoitetietojen varmistamista tai markkinointikommunikaatiota varten. Annamme ainoastaan henkilötietojasi, kun tämä on lain määräämää tai muuten lainmukaista. Voimme joissain tapauksissa käyttää henkilötietoapua, kun se auttaa meitä markkinoinnissa tai käsitellessä eri sopimuksia ja/tai tilauksia. Auttavat tahot voivat olla tässä tapauksessa kuljetus- ja logistiikkayritykset, pankki- tai luottokorttiyritykset tai toimittajat markkinoinnin keskuudessa. Näissä tapauksissa olemme sopineet henkilötietojen osalta avustuksen, taaten turvatoimet tietojesi suojaamiseksi. Henkilötietojasi voidaan myös luovuttaa ja käsitellä Fortus International Holding AB toimesta ja sen muiden tytäryhtiöiden osalta.
Säilytys ja säilytysaika Säilytämme henkilötietosi kolme vuotta asiakassuhteesi loppumisen jälkeen erilaisia markkinointipäämääriä varten. Olet asiakkaamme ostostesi kautta, osamaksuajan osalta, tilatessasi tai käyttäessäsi jotain tuotteitamme/palveluitamme, käyttäessäsi joitain sivustojamme tai sovelluksiamme. Olet asiakkaamme myös ostamasi tuotteen takuuajan voimassaoloajan ajan.

 

Tietojen kerääminen ja hyväksyntä Ostaessasi tuotteen/tuotteita valikoimastamme, anoessasi luottoa, rekisteröidessäsi tilin, rekisteröityessäsi tekstiviesti- tai sähköpostivastaanottajaksi, tullessasi tilaajaksi tai seuraten tuotteita ja/tai ladatessasi sovelluksiamme hyväksyt yllä mainitut henkilötietojen käyttöehdot. Voit kokonaan tai osittain peruuttaa hyväksymisesi kirjallisella ilmoituksella allaolevaan osoitteeseen.

 

Oikeutesi/ota yhteyttä Käytämme henkilötietojasi hyväksyntäsi perusteella, mutta sinulla on oikeus peruuttaa hyväksyntäsi koska tahansa.  Jos et halua henkilötietojasi käytettävän esim. sähköposti-, tekstiviesti- tai vastaavaan markkinointiin, voit rekisteröityä pois niistä tai vastaavasti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@toyme.net.. Asiakkaana sinun on oikeus tietää sinusta säilytetyt tiedot. Sinulla on oikeus muuttaa tai saada tiedot poistettua GDPR perusteella alkaen 25.toukokuuta 2018. Tämän voi tehdä kirjoittamalla osoitteeseen: Webbase Enterprises Limited/Toyland, Att: Kundservice, SE - 438 91 Landvetter ja ilmoittamalla asian. Käsittelyaika voi olla jopa 6 kk, riippuen tapauksesta.

 

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tämän Integritetspolicyn osalta koska tahansa ajan mittaan, siltä osin kuin muutokset ovat tarpeellisia häiriöiden selvittämiseksi tai täyttäen uusia laillisia tai teknisiä vaatimuksia.

Muuta

Emme vastaa mahdollisista painovirheistä, tavarantoimittajien hinnan korotuksista tai virheellisestä teknisistä tiedoista tai tuotteen mahdollisesta loppumisesta. Toyland pidättää oikeuden tietojen, hintojen tai tarjousten muuttamiseen ilman erillistä ilmoitusta.

Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Poikkeukset tilausvahvistusten sekä hintojen ja toimitusehtojen välillä ovat mahdollisia.

Toyland suorittaa luottotarkistuksen ja pidättää oikeuden evätä tilaus.
Kaikki petosyritykset ilmoitetaan poliisille.